You are currently viewing מהי בעצם אבטחת תנועה וכיצד עושים זאת נכון?
road barrier at the road construction

מהי בעצם אבטחת תנועה וכיצד עושים זאת נכון?

אם שאלתם את עצמכם לאחרונה מהי אבטחת תנועה ומי מבצע שירותים מסוג אלו, הרי שעליכם להכיר את חברת הכביש הבטוח. כבר מזה 17 שנה שהחברה עוסקת באחזקת כבישים ברחבי המדינה ומספקת את מיטב השירותים בתחום.

אין זה סוד, הנסיעה בכבישים רצופה בסיכונים יומיומיים, ומשנה לשנה מספר המעורבים בתאונות דרכים רק הולך גדל. בין כל הסיבות אשר עשויות להוביל לתאונה, נמצאת גם תחזוקתו של הכביש, שכן לכבישים אשר אינם מתוחזקים כראוי יהיו השלכות בטיחותיות על המשתמשים השונים. כדי למזער את הסיכון ולהפוך את הכביש לבטוח עד כמה שאפשר נדרשות עבודות תחזוקה מקיפות, וכדי שעבודות אלו יוכלו להתבצע על הצד הטוב ביותר מבלי לפגוע בעובדים או במשתמשים בכביש, במהלכן מתבצעת במקביל גם אבטחת תנועה. מהי? וכיצד היא תקנה לנו גם תחושה של ביטחון בעת השימוש בדרכים? לפניכם כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם לשאול.

אבטחת תנועה – כל שצריך לדעת

כמעט ואין נהג שלא נתקל פעם במהלך הנסיעה במקטע של כביש בו מבוצעות עבודות תחזוקה. עבודות תחזוקה ושימור הנן קריטיות לבטיחותו של הכביש ויש לבצע אותן אחת לתקופה. עם זאת, כדי לשמור על הביטחון והבטיחות של העובדים השונים, לצד ביטחונם של אלו המשתמשים בכביש, נדרשת אבטחת תנועה. אבטחת התנועה היא מרכיב חשוב ומרכזי בביצוע עבודות בכביש ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית לתפקיד, שזהו תחום התמחותה.

אילו עבודות תחזוקה דורשות את שירותיה של חברה מקצועית?

ישנן עבודות תחזוקה שונות אשר מתבצעות בכביש וכדי לבצען יש לשכור את שירותיה של חברה מקצועית. אחת מעבודות התחזוקה היותר פופולריות היא צביעת כבישים. צביעת הכביש זו משימה מורכבת למדי ולשם ביצועה יש צורך בציוד צביעה משוכלל וצוותי צביעה מיומנים. כאן חברת הכביש הבטוח נכנסת לתמונה ומלבד מידת מקצועיות רבה בצביעת הכביש, היא מספקת במקביל גם שירותי אבטחת תנועה ומבצעת עבודות תחזוקה בסדרי גודל ובהיקפים שונים. עבודות תחזוקה נוספות אשר מבוצעות על ידי החברה הן שיפור מרקם כבישים, מחיקת צבע ושטיפת כבישים, ניקיון כבישים, עבודות בטון ועוד.

כיצד מבצעים את המשימה נכון?

בין אם למטרת צביעת כבישים, בין למטרות תיקון מקטעים בעייתיים ובין אם עבור כל מטרה, חברת הכביש הבטוח מספקת מטריית שירותים רחבה על מנת לשמור על בטיחותם של העובדים והמשתמשים בכביש. כדי לעשות זאת החברה מפעילה ציוד מקצועי לרבות: עגלות מוארות, שלטים במגוון גדלים, שילוט, מערכות תאורה ניידות, קונוסים, מעקות בטיחות, מחסומים ועוד. לצד הציוד המתקדם החברה מפעילה גם צוות עובדים מקצועי אשר נבחר בקפידה ולו הכשרה מקצועית מתאימה.

תחזוקת כבישים זו משימה מורכבת הדורשת חברה מיומנת, מקצועית ובעלת ניסיון. השירותים שמספקת חברת הכביש הבטוח בתחום מאפשרים לכל המשתמשים בדרכים ובכבישים להיות כמה שיותר בטוחים במהלך העבודה או הנסיעה.