You are currently viewing עבודות בטון בכבישים

עבודות בטון בכבישים

חברת הכביש הבטוח מתמחה בביצוע עבודות בטון בכבישים.

בין העבודות שאנו מבצעים:

  • יציקת תעלות ניקוז בצידי כבישים ראשיים במטרה להקטין את סכנת ההצפות בחורף.
  • יציקת מעבירי מים למטרת שיפור הניקוז הסמוך לכבישים.
  • יציקת בטון בהתאם להנחיות וצורך של החברה הלאומית לדרכים.

כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ומבלי להתפשר על איכות ומקצועיות, לחברת הכביש הבטוח יש את כל הציוד הנדרש לביצוע עבודות יציקת בטון בכבישים וכן צוות מקצועי, מיומן ובעל הכשרה לביצוע עבודות מסוג אלו.

מדוע עבודות בטון בכבישים זו פעולת תחזוקה חשובה?

תחזוקת כבישים זו אחת המשימות היותר חשובות בשמירה על הבטיחות בדרכים, שכן גם הכבישים החדישים ביותר אינם עמידים בפני גורמי הטבע, שחיקה או בלאי טבעי, ועל כן הם אינם נשמרים איכותיים ובטיחותיים כמו בראשית דרכם. עבודות בטון בכבישים זו עבודת תחזוקה חשובה אשר מטרתה היא לשפר את חוויית הנהיגה, ולהפוך אותה לבטוחה ונוחה יותר. כל זאת תוך הגנה על כל המשתמשים בכבישים, החל בנהגים, דרך הולכי רגל ועד העובדים.

איך אנו עושים זאת?

רבים אולי עשויים לחשוב כי מדובר במשימה פשוטה, אך למעשה משימה זו דורשת מקצועיות וניסיון רב. כאן הידע והמקצועיות של חברת הכביש הבטוח נכנסים לתמונה ולנו שיטת עבודה מקצועית מהשורה הראשונה אשר מסייעת לנו לבצע עבודות בטון בכבישים באופן יסודי ולא פחות חשוב – מסודר. שלבי העבודה שלנו כוללים את בדיקת ההיסטוריה של הפרויקט, בדיקה של הכביש, צילום פני השטח ותיעוד, ביצוע תצפית ואיתור אזורים בהם יש לבצע עבודות בטון. כמו כן, מאפיין נוסף והכרחי של השירותים שאנו מספקים הוא הקפדה על מידת התאמה מלאה בין סוג הכביש לרמת התחזוקה הנחוצה. המשמעות היא התייחסות למשתנים ייחודים של הכביש, כמו למשל כמות הרכבים הנוסעים בו או מזג האוויר באזור העלול להשפיע על הנסיעה.

הכתובת שלכם לעבודות בטון בכבישים!

כבר מעל 17 שנים שחברת הכביש הבטוח שומרת על כבישי הארץ בטוחים. במהלך שנות פעילותנו היינו מעורבים בפרויקטים רבים, תוך שמקפידים לעבוד על פי כל התקנים ועם הציוד המתקדם ביותר. עבודות בטון בכבישים הן חלק בלתי נפרד מתחזוקה הכרחית וחיונית ועל כן חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר זהו תחום התמחותה. אנו בחברת הכביש הבטוח מיומנים ומוסמכים לבצע עבודות תחזוקה בכבישי ישראל באופן עקבי ושוטף ונשמח לספק עבורכם את מיטב השירותים בתחום.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר, נשמח לעמוד לשירותכם!

נשמח להציע לכם גם שירותי כביש נוספים:

שקופית קודמת
שקופית הבאה