You are currently viewing הכן רכבך לקיץ – לא פחות חשוב מהחורף

הכן רכבך לקיץ – לא פחות חשוב מהחורף

מרבית נהגי ישראל, דואגים להכין את רכביהם לחורף כי זה הדבר ההגיוני לעשות.. בחורף יש גשם, תנאי נסיעה קשים יותר והרכב צריך להיות מוכן ומזומן לכל דבר. מה שאותם נהגים לא יודעים ולא חושבים עליו אפילו, הוא העובדה שגם לקיץ חשוב להכין את הרכב, שכן לא רק החורף טומן בחובו סכנות או צורך שיש להתכונן אליו בכל הקשור לרכב. הקיץ, מביא איתו סכנות שונות מהחורף והשילוב של החום עם כבישי ישראל, צריך לגרום לכם להבין שאתם חייבים לדאוג לרכב שלכם על מנת למזער סיכונים ככל האפשר.

מכינים את הרכב

אחת הדרכים היעילות והנכונות ביותר להכין את הרכב הוא לגשת אל המוסך, עם עדיפות למוסך המורשה ואין זה משנה באם מדובר על מוסך מורשה פורד כי יש לכם רכב פורד או מוסך מורשה סובארו כי יש לכם רכב סובארו, ולבקש מהמוסכניק לבדוק את הרכב ולוודא את התקינות לקראת העונה המגיעה עלינו לטובה. כאשר מדובר על הכנה לקראת החורף, יש לבדוק את תקינות המגבים, תקינות הפנסים, תקינות הבלמים ועוד. כאשר מדובר על הכנה לקראת הקיץ, אזי מדובר על הכנה כוללת וכזו שתדאג ותוודא כי הצמיגים תקינים והרכב מוכן לספוג את החום הישראלי שהופך מקיץ לקיץ, לקשה יותר ויותר, לוודא כי כל מערכות הקירור תקינות ועוד.

מילה קטנה על תקינות הכבישים בישראל

אין זה סוד שישראל היא מדינה קטנה ותקציבי המדינה לא כאלו גדולים המאפשרים לה לבצע אחזקת כבישים באופן שוטף לכל כביש וכביש. כמו כן ,באחוז לא קטן של כבישים בישראל, לא מבוצע שיפור מרקם כבישים באופן קבוע ולכן כבישים רבים הם גורמים משמעותיים בתאונות. חברת אמצ שמש מתמחה בשיפור מרקם כבישים ועושה זאת ברבים מכבישי ישראל. עם זאת, עליכם, כנהגי רכב, לדאוג לעצמכם ולסובבים אתכם ולנסות להתגבר על כל מכשול שהכביש עלול להציב בפניכם טרם תיקונו. הכנת הרכב תדאג לכך שהרכב בו אתם נוהגים, יהיה ברמה המקסימלית של מוכנות בהתאם לעונה וכך יוצא שאם מדובר על עונת הקיץ והיובש בכבישים המאפיין אותה, הרכב שלכם צריך להיות בעל צמיגים תקינים וכאלו שיוכלו להתגבר על מכשולי הכביש.

לסיכום, כמו שאתם יודעים שעליכם להכין את הרכב לחורף, כך עליכם להכין את הרכב לקיץ. לכל עונה יש את הצרכים שלה ואתם אמורים לדאוג לכך שהרכב בו אתם נוהגים, מוכן וערוך לכל תקלה שלא תהייה ולכל תנאי מזג האוויר שעלולים להפתיע. גשו אל המוסך המורשה שלכם ובקשו שיכינו לכם את הרכב לחורף או לקיץ – נהיגה חכמה מתחילה ברכב בטוח.