You are currently viewing מכסחת דשא במהלך סלילת כבישים

מכסחת דשא במהלך סלילת כבישים

מה הקשר בין גיזום דשא וסלילת כביש? איך בוחרים כלי גינון מתאימים?

כבישים מהווים את התשתית החשובה ביותר עבור כלי הרכב והמשק. כפועל יוצא מכך, יש מקום לתכנן היטב את האופן שבו סוללים את הכביש. לאחר מכן, צריך להקפיד על תחזוקה נכונה של הכביש עצמו – אך להביא בחשבון גם את כל מה שקורה סביבו. כאן עולה לדיון הנושא של גיזום הדשא, ניכוש העשבים ושאר פעולות הגננות.

הדרך הכי טובה להכין את התשתית עבור סלילת הכביש היא לגזום את הדשא בצורה יסודית. עם זאת, גיזום של הדשא לא יכול כמובן להתבצע באופן ידני. לפיכך, הפתרון הוא להשתמש במכסחת ייעודית שמסוגלת להתמודד עם הדרישות.

גיזום הדשא לפני עבודת הסלילה

מכסחת דשא מסוגלת לבצע את הגיזום מהר, ביעילות ובאופן יסודי. כאשר משתמשים במכסחת שמיועדת עבור גננים או אנשי מקצוע, מגדילים את הסיכוי לכך שהתשתית תהיה מוכנה לסלילת הכביש. חוץ מזה, גיזום יסודי עוד לפני שסוללים את הכביש יכול להבטיח שהדשא לא יצמח מהר גם בעתיד. בשלב הבא, גם נבצע את צביעת הכבישים באופן מקצועי.

בחברה מקצועית מבצעים את עבודות הגיזום עם מכסחת מתאימה. כאשר משתמשים במכסחת מתאימה, ניתן לבצע עבודות סלילה ואבטחת תנועה וכבישים על פי סטנדרטים גבוהים. עם זאת, יש הבדל מסוים בין האופן שבו גוזמים את הדשא לפני ואחרי הסלילה.

גיזום דשא בתחזוקת כבישים

גיזום במהלך תחזוקה של הכביש מתבצע בדרך כלל כאשר יש עליו רכבים. במילים אחרות, כאן הגיזום הוא לא במקום ריק מתנועה – אלא בכביש או לצד כביש שיש בו המון כלי רכב. כפועל יוצא מכך, צריך להקפיד על הנחיות הבטיחות.

גם במהלך גיזום של דשא לצד כביש פעיל צריך להשתמש במכסחת איכותית. כאשר משקיעים במכסחת כזו, מרוויחים כמה יתרונות מהותיים:

  • מפרט טכני משוכלל
  • אפשרות להפעלה ממושכת ובלי הפסקות
  • נוחות ארגונומית בהפעלת המכסחת בשטח
  • הפעלה שקטה בלי להתפשר על הביצועים
  • בחירה בין מכסחת חשמלית לבין מכסחת מכנית
  • כיסוח מדויק באמצעות הפעלה בדחיפה

בחירת מכסחת דשא לפי אופי הפרויקט

הכי חשוב לבחור מכסחת דשא או כל סוג של כלי גינון שמתאימים לאופי הפרויקט של סלילת כבישים. בניגוד למצב של בחירת כלי גינון לבית פרטי לדוגמא, בסלילת כבישים אין מקום לפשרות. אם רוצים שסלילת הכביש תתבצע בצורה בטיחותית ולפי התקן, צריך לבדוק היטב מי עומד מאחורי כלי הגינון. כמו כן, רצוי להשוות בין סוגים שונים של כלי גינון בהקשר של גיזום הדשא.

הפתרון לקיצוץ הדשא שיש בצידי הכבישים הוא לרכוש מכסחת דשא מחברה שמתמחה בזה, כמו א.מ כלי גינון ועבודה. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל לא כל חברה שמוכרת כלי גינון לאנשי מקצוע ולקוחות פרטיים מציעה אותם גם לחברות גדולות. אבל כאשר מכסחים דשא בצד הכביש, צריך לוודא שמשתמשים בכלי המתאים.