You are currently viewing באיזה ציוד חשוב להשתמש במקרה של עבודות בכבישים?

באיזה ציוד חשוב להשתמש במקרה של עבודות בכבישים?

עבודות בכבישים הן עבודות שמטרתן לגרום לחוויית הנהיגה והנסיעה על הכביש להיהפך לבטוחה יותר. בגלל מזג האויר ובלאי שעוברים הכבישים, הם יכולים להיסדק, להישחק ולהיות משובשים ומסוכנים להולכי הרגל הצועדים עליהם ולנהגים הנוהגים עליהם. על מנת לשמור על הבטיחות בדרכים, מבצעים עבודות תחזוקה ושימור של הכבישים.

שלבי העבודה בכביש צריכים לכלול:

  • בדיקה של מצב ותנאיי הכביש
  • צילום ותיעוד של פני הכביש והשטח
  • היסטוריית פרויקט הכביש ועבודות תחזוקה קודמות שנעשו בו
  • איתור האזורים שבהם צריך יש לבצע עבודות בטון ותחזוקה

 

מהו הציוד המתאים לעבודה בכביש?

כדי לבצע את העבודות בכביש, יש להקפיד להשתמש בציוד מתאים המיועד לעבודות מסוג זה כמו:

  • בגדי עבודה שמתאימים לעבודות תחזוקה בכבישים – נעלי בטיחות או מגפי בטיחות סגורים ועמידים בתנאי מזג האויר, חולצה עם שרוולים הדוקים לגוף כדי שלא תסתבך בדברים בולטים ומכנסיים ארוכים כדי למנוע פציעות.
  • ציוד מגן לשימוש בזמן העבודות – קסדה ממוגנת, משקפי מגן למנוע מחלקיקים להיכנס לעיניים, כפפות מגן להגן על הידיים מחומרים מסוכנים, לבוש מחזיר אור במקרה של עבודות בלילה או תנאי ראות מערפלים ומגיני ברכיים.
  • אמצעי בטיחות בכבישים – כדי להגן על העובדים בכבישים והנהגים שנקלעים לאזור העבודות מומלץ להציב מחסום פלסטיק, פנסים מהבהבים, קונוסים זוהרים ותמרורים שיתריעו על עבודות בכביש.
  • מערכות נשימה מיוחדות – כמו גלאי גזים ומסיכות עם בלוני חמצן למקרה שיש חשש לשחרור של גזים מהאדמה.

למה לבחור בחברת הכביש הבטוח לעבודות בכביש?

כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה הנכונה לבצע את עבודות התחזוקה והשמירה על הכבישים כדאי שתדעו שחברת הכביש הבטוח עובדת בתחום קרוב ל- 20 שנים ולכן אנחנו מביאים איתנו המון ניסיון בשטח.

חברת הכביש הבטוח עבדה ועובדת בשיתוף עם החברה לבטיחות בדרכים בפרויקטים ארציים. אנחנו מביאים איתנו את הציוד המתאים לעבודות בכבישים וחשוב לנו לעבוד בסביבת עבודה נכונה, זהירה ובטוחה. צוות העובדים שלנו מיומן, עובר הכשרות מיוחדות ומקפיד על חומרים איכותיים שעומדים בסטנדרטים החמורים ביותר לעבודות יציקות בטון, סלילה ותחזוקה של הכבישים.

מעוניינים לשמוע עוד על תהליך העבודה שלנו? רוצים להתייעץ איתנו על עבודות פוטנציאליות בכביש?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון: 04-6108300.